Перейти к содержимому

Մասնախմբի աշխատանքներ

Հունվար

Հունվարի 17, 15։15՝ մանկավարժական աշխատողների պարապմունք մասնախմբերով
Ավագ դպրոց, 3-1

Օրակարգում.

1, հունվարյան ճամբարի նախագծերի ներկայացում
2, հունվարյան նախագծերի 9-օրյա գործունեության ներկայացում: Ընթացքը: Ակնկալվող արդյունքը
3. Ամենամյա բաց հանրակրթական ստուգատեսներ.
բնագիտության և տեխնիկական ստեղծագործության նախագծեր
հանրակրթական Դիջիթեք 2018
մարմնամարզական նախագծեր
ձմեռային մարզական խաղեր:

Ներկայացնում եմ Լուիս Բենեզեթի «Թվաբանության ուսուցում: Մի գիտափորձի պատմություն» հոդվածի՝ Ձեր ընկերների վերլուծությունները.

Լիլիթ Հայկազունի
Սուսան Սահակյան
Անահիտ Մելքոնյան
Սեդա Խաչատրյան
Սաթենիկ Սիմոնյան

Ներկայացնում եմ նախագծի օրինակ.

6.12.2017
Մանկավարժական աշխատողների  պարապմունք

  • Նոյեմբեր ամսվա նախագծերի ամփոփում: Հաջողություններ, խնդիրներ
  • Դեկտեմբեր ամսվա նախագծերի ներկայացում
  • Դեկտեմբերի 25 — 2018թ. հունվարի 7 — «Ուսումնական ձմեռ» նախագծեր
  • Նախագծերի գնահատման չափանիշներ
  • Այլ հարցեր

Դեկտեմբեր ամսվա նախագծեր

Սեդա Խաչատրյան
Աշխեն Թադևոսյան

 

Նոյեմբեր
Էլ հասցեներին ուղարկված նամակներ.
Նոյեմբերի 6
Սիրելի գործընկեր, նոյեմբերի  13-17-ը նախագծային ուսուցման ստուգատեսային շաբաթն է: Խնդրում եմ ձեր բլոգներում հրապարակել ուսումնական նախագծերը: Նոյեմբեր 8-ի մասնախմբի հավաքում ներկայացնելու ենք այդ նախագծերը:  Եթե կլինեն հարցեր, խնդրում եմ գրել:
Նոյեմբերի 7
Սեմինար պարապմունքի ծրագիրը: Խնդրում եմ ծանոթանալ:
Նոյեմբերի 11
Սիրելի գործընկեր, խնդրում եմ մինչև երկուշաբթի Ձեր բլոգներում տեղադրել ստուգատեսային շաբաթի նախագծերը:
Նոյեմբերի 13
Մարալ ջան, այս նախագծում՝ Նորացված սրահ Միջին դպրոցի տարածքում, որպես արդյունք պետք է նշել նաև, թե ինչպիսի նոր միջավայր պետք է ստանաք, ինչ եք ակնկալում: Դա ամենաշոշափելին է ու չափելին: Նախապատրաստական աշխատանքների մեջ անպայման նշիր նախագծի քննարկումը սովորողների հետ: Դա նախագծերի պարտադիր պայմանն է:
Սաթենիկ ջան, ես ստուգատեսային շաբաթվա քո նախագծերը չտեսա, դու ընդհանուր ծրագիրն ես դրել: Իսկ քո դասարանի նախագծերի մանրամասն նկարագրությունը չգտա:

Նոյեմբեր 19
Սիրելի մասնախումբ, օտար լեզվի ուսումնական կենտրոնի տնային աշխատանքի հանձնարարման մասին այլոց փորձի այս ուսումնասիրությունը, խնդրում եմ, կարդացեք, ձեր բլոգներում հրապարակեք ձեր կարծիքը այդ վիճահարույց հարցի վերաբերյալ և հղումն ուղարկեք ինձ:

Սիրելի գործընկեր, Ձեզ եմ ուղարկում տնային աշխատանքի մասին մտորում-կարծիքներ.
Յուրա Գանջալյան
Լիլիթ Հայկազունի
Վարդուհի Պետրոսյան
Աշխեն Թադևոսյան
Նոյեմբերի 26

  • Սաթենիկ ջան, բարի օր: Սաթ ջան, ես քո դեկտեմբերյան նախագծերը չգտա:
    Սաթենիկ ջան, բլոգդ չի համապատասխանում դասավանդողի բլոգին ներկայացվող պահանջներին: Ես ուղարկել էի ձեզ, խնդրում եմ նորից նայես:
  • Աշխեն ջան, դեկտեմբերյան նախագծերդ չգտա բլոգումդ: Խնդրում եմ՝ հղումն ինձ ուղարկել:
  • Սեդա ջան, դեկտեմբերյան նախագծերիդ հղումն ուղարկիր, խնդրում եմ: Ես քո բլոգում դրանք չգտա:
  • Անահիտ ջան, դեկտեմբերյան նախագծերը չգտա քո բլոգում: Հղումը կուղարկե՞ս:
Սեմինար-պարապմունք: Նոյեմբերի 8: Ծրագիրը տես այստեղ:
Լուսաբանումներ՝ Լիլիթ ՀայկազունիՎարդուհի Պետրոսյանի
Իմ դիտարկումները՝ մասնագիտական խառը խմբերով աշխատելը հետաքրքիր է: Նախ՝ մարդիկ հնարավորություն ունեն իրար ճանաչելու, որը պակաս կարևոր չէ մեծ կրթահամալիրի դեպքում: Ապա՝ երբ տարբեր մասնագիտությամբ մարդիկ ունեն ընդհանուր խմդիր՝ նախագծերի իրականացում, շատ հետաքրքիր է ծանոթանալ, լսել, քննարկել տարբեր նախագծերի իրականացում: Առաջանում են նաև համագործակցության եզրեր, ինչպես մեր այս սեմինար-պարապմունքին, երբ քոլեջի դասավանդողները՝ Գայանե Թերզյանն ու Անահիտ Մելքոնյանը ներկայացրին իրենց ուսանողների կազմած աուդիո-գրքերը՝  նախատեսված կրտսեր տարիքի սովորողների համար: Դա հետաքրքրեց խմբի անդամ դասվարներին և կրտսեր դպրոցում անգլերեն դասավանդող-մասնագետ Լիլիթ Հայկազունուն: Կարծում եմ՝ նրանց համագործակցությունը կստացվի:

Կարծում եմ՝ այս սեմինարները ավելի շատ գործնական բնույթ պետք է ունենան՝ կոնկրետ նախագծերի կազմումներ, քննարկումներ, դիտարկումներ, առաջարկություններ:

Հոկտեմբեր
Էլ հասցեներին ուղարկված նամակներ.

 

Реклама
%d такие блоггеры, как: