Перейти к содержимому

Մենթոր ուսուցիչ

IMG_0045.JPGՄենթորության գործունեության կարգ

Նելի Գեղամյան

Էլ. հասցեն՝  n.geghamyan@mskh.am

Ֆեյսբուքյան էջը

Դասացուցակ

25,09,2018 — նելի Գեղամյանին գրված էլ.նամակը

Նելի ջան, ուղիղ եթեր կարելի է տալ միայն հաջողված ու հնարավորին չափ անբողջական հատվածներ: Էդպես պատահական, չկայացած  բաներ չի կարելի: Կրթահամալիրի հեղիանակության հարց կա: Լավ կլինի՝ հանես այդ ընդհանուր պարապմունքի ուղիղ եթերը: Դուք շատ ավելի լավ բաներ եք անում:

Դասալսումների վերլուծություն

Բնապահպանական հարց էին քննարկում: Լավ է, որ ուսուցիչը ընկալում է ամբողջական դասարանը, փորձում է բոլորին ներառել դասապրոցեսում: Նելին ունի ուսուցչին հատուկ տեսողական ձիրք, դասարանը անընդհատ հավաքելու  միտում: Սակայն այսպիսի քննարկումները ունենում են այն թերությունը, որ առաջ են գալիս մի քանի ակտիվ սովորողներ, մյուսները նրանց ակտիվության շղարշի տակ զբաղվում են այլ բաներով:
Դասն առավել արդյունավետ կազմակերպելու համար լավ է, երբ գրավոր և բանավոր խոսքերն են զուգակցվում, ինչպես նաև փոքրի հետազոտական աշխատանքներ են կատարվում համացանցով՝ փնտրտուքների միջոցով  համապատասխան նյութեր են գտնում, օրինակներ: Այսպիսի աշխատանքները անհատականացնում են սովորողի գործունեությունը և առավել արդյունավետ են դարձնում դասաժամերը:

Լավ կլինի, որ դասաժամի մեջ նախատեսվեն նաև փոքրի խմբերով (2-4 սովորողներ) ջերմոցային աշխատանքներ:  Եթե ջերմոցային նախագիծը հստակ ձևակերպվի, հնարավոր կլինի նաև կազմակերպել ջերմոցային գործունեությունը որպես ուսումնական աշխատանք:
Բնագիտության դասաժամերը պետք է գործնական լինեն: Առաջարկում եմ, որպես լաբորատորիա, օգտագործել կից ջերմոցային տարածքը:

Լավ է, որ Նելիին հաճախ եմ տեսնու սովորողների հետ ջերմոցային տարածքում: Սկսել են տարբեր տեսակի կանաչիներ ցանել, գործնական գործունեությամբ զբաղվել:

Լավ է, որ սովորողները սիրով են հավաքվում Նելիի շուրջբոլորը: Հեշտ է շփվում սովորողների հետ:

 

Արուսյակ Հոխիկյան

Էլ. հասցեն՝ a.hokhikyan@mskh.am

Ֆեյսբուքյան էջը

Քննարկում Արուսյակ Հոխիկյանի հետ

  • Լրագրողական խմբերի հետ աշխատանքը:
  • Լրատվություն, լուսաբանումն առավելագույնն անել սովորողների հետ, նրանց միջոցով: Սովորողի աշխատանքի արդյունքում պետք է երևա ուսուցչի աշխատանքը:
  • այլ լրատվամիջոցների հետ տարվող աշխատանքը՝ որպես լրատվական կենտրոնի գործառույթ

Քննարկում Մարդու իրավունքի հետ պաշտպանի հետ հանդիպումը:

Քննարկում բլոգի կառուցվածքի հետ կապված խնդիրների շուրջ:
Ինչպես ենք գրում նախագիծ: Նախագծի կառուցվածքը:
Սովորողների աշխատանքային հմտություններ:
Արուսյակի լրատվական խմբի աշխատանքների արդյունքում պետք է լինեն ոչ թե Արուսյակի լուսաբանումները, այլ սովորողների:

Լավ կլինի, որ սովորողների աշխատանքների արդյունքները  հավաքվեն Արուսյակի ուսումնական բլոգում:

 

 

Реклама
%d такие блоггеры, как: