- Առածներն ընդգծված բառերի հականիշներով լրացրո´ւ:
Անպտուղ ծառը կկտրեն, ծառին քար կգցեն:
Բարին որ չլիներ, …. աշխարհը կքանդեր:
Դևին դժոխքը ցույց չտաս, ճանապարհը չի իմանա:
Թացն Էլ ….հետ վաովում Է:
Կաթի հետ մտածը հոգու հետ .:
Հագուստի նորն է լավ, ընկերոջ….:
Մարդ ինչքան էլ կռիվ անի, մի երեսը … համար կպահի:
Մեկ թշնամին հազար …ից շատ է:
Մինչև չգա վերջինը, չի հիշվի …:
2. Նախադասությունն ընդարձակի´ր՝ ե՞րբ, երբվանի՞ց, որքա՞ն ժամանակ, մինչև ե՞րբ հարցերին պատասխանող բառեր կամ բառակապակցություններ ավելացնելով:
Մի տարօրինակ ճռռոց եմ լսում:
Իմ կարծիքն ասել եմ:
Գնաց, գնաց, հասավ մի քաղաքի:
Ծաղրածուն գլուխ տվեց ու հեռացավ:
Նավաստին բաց ծով Էր դուրս եկել:
Ծովն արդեն փոթորկել Էր:
Թռչունները չվելու էին:
3. Հարցերին պատասխանի´ր: Պատասխաններդ այնպե´ս գրիր, որ տեքստի համառոտ փոխադրություն ստացվի:
Մի անգամ մեծ ձուկը փոքր ձկանն ասաց.
- Սա կարթ Է: Զգո՜ւ յշ եղիր, հանկարծ չկպչե՜ս ու չբռնե՜ս:
- Ինչո՞ւ,- զարմացավ փոքր ձուկը:
- Երկու պատճաոով,- պատասխանեց մեծը ձուկր:- Նախ՝ եթե դու կարթը բռնես, քեզ կորսան, կթաթախեն ալյուրի մեջ, կտապակեն թավայում m հետո անուշ կանեն: Երկրորդ պատճառն այն է, որ ես ինքս եմ ուզում քեզ ուտել,- բացատրեց մեծ ձուկը:
Հարցեր.
Մեծ ձուկը փոքրին ի՞նչ զգուշացրեց:
Ո՞րն էր կարթը բռնելն արգելելու առաջին պատճառը:
Ո՞րն էր երկրորդ պատճառը:
3. Տրված բառերն այբբենական կարգով դասավորի´ր:
Երբեէ, որևէ, այժմյան, դաստիարակ, գաղտնի, ելևէջ, արդուկ, երբեք, գզվռտոց, երախտիք, որևիցե, զվարթ, ականջօղ, բերրի, օրրան, տարրական, մրրիկ, թղթակից, զարթնել, հեքիաթասաց:
Լրացուցիչ կրթություն
Գրել շարադրություն. ,,Ինչ-որ տեղ, ինչ-որ բան սխալ է…,,
- Որպես սկիզբ՝ շարադրեք ձեր պատկերացումները ճշմարտության, արդարության մասին
- Ի՞նչն եք ոչ ճիշտ, անարդարացի համարում
- Շարադրեք այն ուղիները, որոնք ձեր կարծիքով կտանեն արդարության: