1. Առածներն ընդգծված բառերի հականիշներով լրացրո´ւ:

Անպտուղ ծառը կկտրեն,     ծառին քար կգցեն:

Բարին որ չլիներ, …. աշխարհը կքանդեր:

Դևին դժոխքը ցույց չտաս,  ճանապարհը չի իմանա:

Թացն Էլ ….հետ վաովում Է:

Կաթի հետ մտածը հոգու հետ       .:

Հագուստի նորն է լավ, ընկերոջ….:

Մարդ ինչքան էլ կռիվ անի, մի երեսը … համար կպահի:
Մեկ թշնամին հազար …ից շատ է:

Մինչև չգա վերջինը, չի հիշվի …:

2. Նախադասությունն ընդարձակի´ր՝ ե՞րբ, երբվանի՞ց, որքա՞ն ժամանակ, մինչև ե՞րբ հարցերին պա­տասխանող բառեր կամ բառակապակցություններ ավելացնելով:

Մի տարօրինակ ճռռոց եմ լսում:

Իմ կարծիքն ասել եմ:

Գնաց, գնաց, հասավ մի քաղաքի:

Ծաղրածուն գլուխ տվեց ու հեռացավ:

Նավաստին բաց ծով Էր դուրս եկել:

Ծովն արդեն փոթորկել Էր:

Թռչունները չվելու  էին:

3. Հարցերին պատասխանի´ր: Պատասխաններդ այնպե´ս գրիր, որ տեքստի համառոտ փոխադրություն ստացվի:

Մի անգամ մեծ ձուկը փոքր ձկանն ասաց.

  • Սա կարթ Է: Զգո՜ւ յշ եղիր, հանկարծ չկպչե՜ս ու չբռնե՜ս:
  • Ինչո՞ւ,- զարմացավ փոքր ձուկը:
  • Երկու պատճաոով,- պատասխանեց մեծը ձուկր:- Նախ՝ եթե դու կարթը բռնես, քեզ կորսան, կթաթախեն ալյուրի մեջ, կտապակեն թավայում m հետո անուշ կանեն: Երկրորդ պատճառն այն է, որ ես ինքս եմ ուզում քեզ ուտել,- բացատրեց մեծ ձուկը:
    Հարցեր.

 

Մեծ ձուկը փոքրին ի՞նչ զգուշացրեց:

Ո՞րն էր կարթը բռնելն արգելելու առաջին պատճառը:
Ո՞րն էր երկրորդ պատճառը:

3. Տրված բառերն այբբենական կարգով դասավորի´ր:

Երբեէ, որևէ, այժմյան, դաստիարակ, գաղտնի, ելևէջ, արդուկ, երբեք, գզվռտոց, երախտիք, որևիցե, զվարթ, ականջօղ, բերրի, օրրան, տարրական, մրրիկ, թղթակից, զարթնել, հեքիաթասաց:

 

Լրացուցիչ կրթություն

Գրել շարադրություն. ,,Ինչ-որ տեղ, ինչ-որ բան սխալ է…,,

  • Որպես սկիզբ՝ շարադրեք ձեր պատկերացումները ճշմարտության, արդարության մասին
  • Ի՞նչն եք ոչ ճիշտ, անարդարացի համարում
  • Շարադրեք այն ուղիները, որոնք ձեր կարծիքով կտանեն արդարության: