1. Լեզու, օդ, երես բազմիմաստ  բառերը նախադասությունների մեջ գործածի՛ր  քեզ հայտնի բոլոր իմաստներով: Որտեղ տրված բառը փոխաբերական իմաստով է գործածված, ընդգծի՛ր:
  2. Բառերը բաղադրիչների բաժանի՛ր, հաշվի՛ր, թե քանի՛արմատից և ածանցից է կազմված:Օրինակ՝
    մթնկա- մթն(մութն) – կա-2 արմատ:
    Բարեսրտություն- բարե (բարի-ա) սրտ (սիրտ) – ություն- 2 արմատ և 1ածանց:
    Դժկամություն-դժ- կամ(ք) ություն- 1 արմատ և 2 ածանց:

    Ա.Ծովահեն, լուսնկա, ընձուղտ, նավահանգիստ, գիսաստղ, գիտարշավ, բախտակից, ճերմակաթույր, կամազուրկ:
    Բ. Մաքրահնչյուն, ռմբարկու, վրիժառու, կառավարիչ, կուսակցություն, անկանխակալ, աղմկարարություն, բանաստեղծություն, կարկադրիչ:
    Գ.Բառարանային, անմտություն, դժբախտություն, հակագիտական, տկարություն, գրչակ, (ապաշնորհ գրող), գրականություն:
    3.Պարզի՛ր, թե տրված բառախմբերն ի՞նչ սկզբունքով են կազմված: Խմբերը լրացրո՛ւ նոր բառերով:

    Ա. Ծաղիկ,ուղի, լույս, բույր, պատ…:
    Բ. Արևածաղիկ,ծաղկաբույր, ուղղաթիռ, ուղղանկյուն…:
    Գ. Ծաղկանոց, ծաղկաստան, անծաղիկ, ուղղություն, ուղղել, անուղղելի…:
    4. Տրված նախադասությունները լրացրո՛ւ:
    Բառերն ըստ կազմության լինում են… և բաղադրյալ:
    Բաղադրյալ բառերի բաղադրիչներ լինում են…ներն ու …ները:
    Միայն արմատներով, առանց ածանցի, կազմված բաղադրյալ բառերը…են:
    Մեկ արմատով և ածանցով կամ ածանցներով կազմված բառերը… են:
    Բարդածանցավոր են այն բաղադրյալ բառերը, որոնք…: