Ռադիո, ռադիո-թատրոն, տեսաֆիլմեր: Ժամկետը՝ շուրջտարյա
Այս աշխատանքն ուղղված է մայրենի խոսքի և գրավոր, և բանավոր խոսքի մշակմանը: Ռադիոները ամենատարբեր բովանդակությամբ են: Թեմայի ընտրությունը, հարցերի կազմումը, դրանք ներկայացնելը, զրույցի բռնվելը, արագ կողմնորոշվելը, ըստ իրավիճակի՝ նոր հարցերի առաջադրումը կարևոր հմտություններ են, որոնք ձեռք է բերում սովորողը հարցազրույցներ վարելիս:
Թվային տեխնիկայով կատարվող հաջորդ աշխատանքը բանաստեղծությունների ձայնագրությունն է, ռադիո-թատրոնը: Սա գրականությունը մարդկայնացնելու, սովորողին մոտեցնելու և կարդալու, փնտրելու, ընտրելու ցանկություն առաջացնելու միջոց է:J
Փետրվարի 6-մարտի 17 — «Կարդում ենք Տերյան, Թումանյան, Չարենց» ստուգատես. ընթերցողի, ընթերցանության, ընթերցարանի ստուգատես
Կարդում ենք Հովհ. Թումանյան
Քրիստոսն անապատում — կարդում է Սուրեն Թալալյանը
Երբ ես տխուր, հուսահատ — կարդում է Նազելի Տեր-Պետրոսյանը
Հրաժեշտ — կարդում է Ազատուհի Հարությունյանը
Մոռացված սեր — կարդում է Էլինա Գրիգորյանը
Պատրանք -կարդում Է Ռոման Բարսեղյանը
Մեր ուխտը — կարդում է Միլենա Մարկոսյանը
Երկու սև ամպ — կարդում է Ռոման Բարսեղյանը
Փետրվարի 7 — Մխիթար Սեբաստացու ծննդյան օրը՝ «Դպիր ամսագրի» ֆլեշմոբ-ընթերցումներ
Նպատակը՝
- ,,Դպիր,, ամսագրի ընթերցում, իրենց և մյուս ուսուցիչների մանկավարժական հոդվածների հետ ծանոթացում:
- Սոցցանցերում «Դպիրի» հոդվածների-գրքերի տարածում (անոտացիաներով, հատվածներով)
- Մեթոդական նոր հոդվածի հրապարակում անհատական բլոգում, «Դպիրում»
- Մանկավարժական թարգմանական անհատական-խմբային նախագծի հրապարակում, մեկնարկ
- Այլոց փորձի ուսումնասիրության նախագծի հրապարակում, մեկնարկ
- Հոդվածների ընթերցում, առցանց քննարկում. հրապարակումներ բլոգներում, ենթակայքերում
- Ամսագրում առավել ակտիվ ներկայացող դասավանդող(ներ)ի աշխատանքներիուսումնասիրություն, հարցազրույցներ, պատումներ
- Նորամուտներ (պատանեկան նոր հանդեսի, ամսագրի, նախագծի, կրթական միջավայրի)
Նախագիծը` Հասմիկ Թոփչյանի
Դպիրյան ֆլեշմոբ
Տիգրան Սերոբյան — Թափանցիկ միջավայր. լա՞վ է, թե՞ վատ
Անի Գևորգյան — Շփումը կենդանիների հետ՝՝ որպես ներառական կրթություն
Մարինե Ասատրյան — Շփումը կենդանիների հետ՝՝ որպես ներառական կրթություն
Ռաիսա Խաչատուրովա — Շփումը կենդանիների հետ՝՝ որպես ներառական կրթություն
Միլենա Մարկոսյան — Կրթության ներառականության մասին
Նազելի Տեր-Պետրոսյան — Դպիրյան ֆլեշմոբ
Փետրվարի 20 — մարտի 9 — մայրենիի ստուգատես. գրաբարի օլիմպիադա
Լեզվական փոխառություններ. Հովհաննես Թումնայան
Նանոր Հովհաննիսյան
Նազելի Տեր-Պետրոսյան
Գրական ընթերցումներ — Մեդիադարակ
Թարգմանություններ — «Մենք ենք» թարգմանչական բլոգ
Մարտի 7-ապրիլի 7 — «Երգ երգոց» նախագիծ. սիրային բանաստեղծությունների, նամակների, գրական հատվածների ընթերցումներ
Անգելինա Արզումանյան — Լսիր ինձ, հենց հիմա
Մարտի 20-24 — Նախագծերով ուսուցման ստուգատես
Պարային մշակույթ — Արսեն Խաչատրյան
Պարային մշակույթ — Արսեն Խաչատրյան
Պարային մշակույթ — Արսեն Խաչատրյան
Պարույր Սևակ — կարդում է Էլինա Գրիգորյանը
Երազանքի գինը
Ցավն է հաճախ առաջ մղում
Լավագույնը
Արմատները ու մատները
«Կարդում ենք» նախագիծ — Միլենա Մարկոսյան
Ժակ Պրևեր — Ավելի վատ
Համո Սահյան — Անձրև
Հովհ. Թումանյան — Կարոտ
Եղ Չարեենց — Հնչում են օրերը, կանչում են
Հովհ. Թումանյան — Մեր ուխտը
«Կարդում ենք» նախագիծ — Միսաք Մեծարենց — Նազելի Տեր-Պետրոսյան
Ըլլայի, ըլլայի առտոն
Հիշատակ
Փունջերը
Վայրկյան
Հուշապսակ
Մահը
Տես՝ Մտադարակ
Տես՝ Մեդիադարակ
Տես՝ Կարդա ինձ
Տես՝ Գրաբար
Մարտի 27-ապրիլի 2 — «Ուսումնական գարուն» նախագիծ -ընթերցանություն
Ապրիլյան նախագծեր
Նախագծերի իրականացում
«Մենք ենք» թարգմանչական բլոգ
Գրաբար
Worlddiscoveriesblog
Մեդիադարակ
Խոհարարական բլոգ
Sport-news
Առաջարկում եմ կարդալ
Կյանքը ճապոնիայում՝ իմ աչքերով
«Մտադարակ»
Ֆիլմադարակ
Ռադիո MSKH
Մեր աշխարհը
Կարդա ինձ…
Նախագծերի ուղղությունները.
Շարադրություններ. մենախոսություններ տարբեր թեմաների շուրջ
Ռադիոնյութերի, տեսանյութերի ստեղծում
Կրթահամալիրի տնօրենի օրագիր. հարցադրումներ, վերլուծություններ
Վախթանգ Անանյանի հետքերով
Ռադիոթատրոնչ
Գրաբարյան ընթերցումներ
Կարդում և ձայնագրում ենք …
Կարդում և ձայնագրում ենք Միսաք Մեծարենց
Հարցազրույցներ
Անհատական, ընտանեկան ռադիո
Թարգմանություններ /ռուսերենից, անգլերենից…/
Ընթերցած նյութերի վերլուծություն
Բլոգային անցուդարձ /մտորումներ, հարցադրումներ, պատումներ…/
Ընտանեկան նախագծեր
Այլ նախագծեր
Ընթերցանություն: Ժամկետը՝ շուրջտարյա
Բացի փոքր արձակից՝ նովել, փոքրիկ պատմվածք, առակ, զրույց, բանաստեղծություններից, որոնց ընթերցանությունը և վերլուծությունը հիմնակամում իրականացվում է դասարանում՝ որպես ուսուցողական նյութ, կարևորվում է նաև գեղարվեստական ծավալուն ստեղծագործությունների՝ ծավալուն պատմվածքների, վեպերի, վիպակների ընթերցանությունը: Այսպիսի ընթերցանությունը՝ որպես լրացուցիչ կրթություն, հանձնարարվում է ինչպես ամառային, աշնանային, գարնանային արձակուրդների ժամանակ, այնպես էլ ուսումնական տարվա ընթացքում՝ որոշակի ժամկետում՝ կախված ստողծագործության ծավալից: Ստեծագործությունների քննարկումը կատարվում է և տարբեր հարցերի ու առաջադրանքների միջոցով, և առցանց քննարկման, և բանավոր քննարկումնեի միջոցով:
Սովորողները կարդում են նաև իրենց նախաձեռնությամբ, իրենց ընտրած գրականությունը:
Թարգմանություն: Ժամկետը՝ շուրջտարյա
Թարգմանությունները լեզվի ուսուցման, խոսքի մշակման կարևոր մասն են կազմում: Դրանք հիմնականում փոքրիկ առակներ են, որոնց թարգմանությունները մշակելուց հետո օգտագործում ենք նաև որպես գրական նյութ՝ վերլուծությունների համար: Թարգմանությունները հիմնականում կատարվում են ռուսերենից, բայց կան սովորողներ, ում համար ավելի մատչելի է անգլերենը: Այդ սովորողների համար թարգմանության նյութ է դառնում անգլերեն փոքրածավալ նյութը:
Թարգմանությունների ընթացքում կարևորվում են բառերի, արտահայտությունների ճիշտ, դիպուկ ընտրությունը, ոճի պահպանումը, տեքստի ամբողջականությունը: Օգտագործվում են և՛՛ ռուս-հայերեն, և’ անգլերեն-հայերեն, և’ հոմանիշների բառարանները: Հիմնականում օգտվում ենք nayiri.com էլեկտրոնային բառարանների կայքից: Աշխատանքը արդյունավեը է լեզվական կառույցների յուրացման և օգտագործման համար:
Նախագծերի իրականացում
«Մենք ենք» թարգմանչական բլոգ
Գրաբար
Worlddiscoveriesblog
Մեդիադարակ
Խոհարարական բլոգ
Sport-news
Առաջարկում եմ կարդալ
Կյանքը ճապոնիայում՝ իմ աչքերով
«Մտադարակ»
Ֆիլմադարակ
Ռադիո MSKH
Մեր աշխարհը
Մտքեր…
Մայիսի 10-13 — հեղինակային կրթական ծրագրերի ամենամյա մայիսյան հավաք