1901431_691091494277068_250079381_n

Ռադիո, ռադիո-թատրոն, տեսաֆիլմեր: Ժամկետը՝ շուրջտարյա

Այս աշխատանքն ուղղված է մայրենի խոսքի  և գրավոր, և բանավոր խոսքի  մշակմանը: Ռադիոները ամենատարբեր բովանդակությամբ են: Թեմայի ընտրությունը, հարցերի կազմումը, դրանք ներկայացնելը, զրույցի բռնվելը, արագ կողմնորոշվելը, ըստ իրավիճակի՝ նոր հարցերի առաջադրումը կարևոր հմտություններ են, որոնք ձեռք է բերում սովորողը հարցազրույցներ վարելիս:

Թվային տեխնիկայով  կատարվող հաջորդ աշխատանքը բանաստեղծությունների ձայնագրությունն է, ռադիո-թատրոնը: Սա գրականությունը մարդկայնացնելու, սովորողին մոտեցնելու և կարդալու, փնտրելու, ընտրելու ցանկություն առաջացնելու միջոց է:J

Փետրվարի 6-մարտի 17 — «Կարդում ենք Տերյան, Թումանյան, Չարենց» ստուգատես. ընթերցողի, ընթերցանության, ընթերցարանի ստուգատես

Կարդում ենք Հովհ. Թումանյան

Քրիստոսն անապատում — կարդում է Սուրեն Թալալյանը
Երբ ես տխուր, հուսահատ — կարդում է Նազելի Տեր-Պետրոսյանը
Հրաժեշտ — կարդում է Ազատուհի Հարությունյանը
Մոռացված սեր — կարդում է Էլինա Գրիգորյանը
Պատրանք -կարդում Է Ռոման Բարսեղյանը
Մեր ուխտը — կարդում է Միլենա Մարկոսյանը
Երկու սև ամպ — կարդում է Ռոման Բարսեղյանը

Տես՝ Մեդիադարակ:

 

Փետրվարի 7 — Մխիթար Սեբաստացու ծննդյան օրը՝  «Դպիր ամսագրի» ֆլեշմոբ-ընթերցումներ

Նպատակը՝

  • ,,Դպիր,, ամսագրի ընթերցում, իրենց և մյուս  ուսուցիչների մանկավարժական հոդվածների հետ ծանոթացում:
  • Սոցցանցերում «Դպիրի» հոդվածների-գրքերի տարածում (անոտացիաներով, հատվածներով)
  • Մեթոդական նոր հոդվածի հրապարակում անհատական բլոգում, «Դպիրում»
  • Մանկավարժական թարգմանական անհատական-խմբային նախագծի հրապարակում, մեկնարկ
  • Այլոց փորձի ուսումնասիրության նախագծի հրապարակում, մեկնարկ
  • Հոդվածների ընթերցում, առցանց քննարկում. հրապարակումներ բլոգներում, ենթակայքերում
  • Ամսագրում առավել ակտիվ ներկայացող դասավանդող(ներ)ի աշխատանքներիուսումնասիրություն, հարցազրույցներ, պատումներ
  • Նորամուտներ (պատանեկան նոր հանդեսի, ամսագրի, նախագծի, կրթական միջավայրի)

Նախագիծը` Հասմիկ Թոփչյանի

Դպիրյան ֆլեշմոբ
Տիգրան Սերոբյան — Թափանցիկ միջավայր. լա՞վ է, թե՞ վատ
Անի Գևորգյան — Շփումը կենդանիների հետ՝՝ որպես ներառական կրթություն
Մարինե Ասատրյան — Շփումը կենդանիների հետ՝՝ որպես ներառական կրթություն
Ռաիսա Խաչատուրովա — Շփումը կենդանիների հետ՝՝ որպես ներառական կրթություն
Միլենա Մարկոսյան — Կրթության ներառականության մասին
Նազելի Տեր-Պետրոսյան — Դպիրյան ֆլեշմոբ

Փետրվարի 20 — մարտի 9մայրենիի ստուգատես. գրաբարի օլիմպիադա
Լեզվական փոխառություններ. Հովհաննես Թումնայան
Նանոր  Հովհաննիսյան
Նազելի Տեր-Պետրոսյան
Գրական ընթերցումներ — Մեդիադարակ
Թարգմանություններ — «Մենք ենք» թարգմանչական բլոգ

Մարտի 7-ապրիլի 7 — «Երգ երգոց» նախագիծ. սիրային բանաստեղծությունների, նամակների, գրական հատվածների ընթերցումներ

Անգելինա Արզումանյան — Լսիր ինձ, հենց հիմա

Մարտի 20-24 — Նախագծերով ուսուցման ստուգատես

Պարային մշակույթ — Արսեն Խաչատրյան
Պարային մշակույթ — Արսեն Խաչատրյան
Պարային մշակույթ — Արսեն Խաչատրյան

Պարույր Սևակ — կարդում է Էլինա Գրիգորյանը
Երազանքի գինը
Ցավն է հաճախ առաջ մղում
Լավագույնը
Արմատները ու մատները
«Կարդում ենք» նախագիծ — Միլենա Մարկոսյան
Ժակ Պրևեր — Ավելի վատ
Համո Սահյան — Անձրև
Հովհ. Թումանյան — Կարոտ
Եղ Չարեենց — Հնչում են օրերը, կանչում են
Հովհ. Թումանյան — Մեր ուխտը
«Կարդում ենք» նախագիծ — Միսաք Մեծարենց — Նազելի Տեր-Պետրոսյան
Ըլլայի, ըլլայի առտոն
Հիշատակ
Փունջերը
Վայրկյան
Հուշապսակ
Մահը

Տես՝ Մտադարակ
Տես՝ Մեդիադարակ
Տես՝ Կարդա ինձ
Տես՝ Գրաբար

Մարտի 27-ապրիլի 2«Ուսումնական գարուն» նախագիծ -ընթերցանություն

Ապրիլյան նախագծեր

Նախագծերի իրականացում

«Մենք ենք» թարգմանչական բլոգ
Գրաբար
Worlddiscoveriesblog
Մեդիադարակ
Խոհարարական բլոգ
Sport-news
Առաջարկում եմ կարդալ
Կյանքը ճապոնիայում՝ իմ աչքերով
«
Մտադարակ»
Ֆիլմադարակ
Ռադիո MSKH
Մեր աշխարհը
Կարդա ինձ…

Նախագծերի ուղղությունները.

Շարադրություններ. մենախոսություններ տարբեր թեմաների շուրջ
Ռադիոնյութերի, տեսանյութերի ստեղծում
Կրթահամալիրի տնօրենի օրագիր. հարցադրումներ, վերլուծություններ
Վախթանգ Անանյանի հետքերով
Ռադիոթատրոնչ
Գրաբարյան ընթերցումներ
Կարդում և ձայնագրում ենք …
Կարդում և ձայնագրում ենք Միսաք Մեծարենց
Հարցազրույցներ
Անհատական, ընտանեկան ռադիո
Թարգմանություններ /ռուսերենից, անգլերենից…/
Ընթերցած նյութերի վերլուծություն
Բլոգային անցուդարձ /մտորումներ, հարցադրումներ, պատումներ…/
Ընտանեկան նախագծեր
Այլ նախագծեր

Ընթերցանություն: Ժամկետը՝ շուրջտարյա

Բացի փոքր արձակից՝ նովել, փոքրիկ պատմվածք, առակ, զրույց, բանաստեղծություններից, որոնց  ընթերցանությունը և վերլուծությունը հիմնակամում իրականացվում է դասարանում՝ որպես ուսուցողական նյութ, կարևորվում է նաև գեղարվեստական ծավալուն ստեղծագործությունների՝ ծավալուն պատմվածքների, վեպերի, վիպակների ընթերցանությունը: Այսպիսի ընթերցանությունը՝ որպես լրացուցիչ կրթություն, հանձնարարվում է ինչպես ամառային, աշնանային, գարնանային արձակուրդների ժամանակ, այնպես էլ ուսումնական տարվա ընթացքում՝ որոշակի ժամկետում՝ կախված ստողծագործության ծավալից: Ստեծագործությունների քննարկումը կատարվում է և տարբեր հարցերի ու առաջադրանքների միջոցով, և առցանց քննարկման, և բանավոր քննարկումնեի միջոցով:
Սովորողները կարդում են նաև իրենց նախաձեռնությամբ, իրենց ընտրած գրականությունը:

Թարգմանություն: Ժամկետը՝ շուրջտարյա

Թարգմանությունները լեզվի ուսուցման, խոսքի մշակման կարևոր մասն են կազմում: Դրանք հիմնականում փոքրիկ առակներ են, որոնց թարգմանությունները մշակելուց հետո օգտագործում ենք նաև որպես գրական  նյութ՝ վերլուծությունների համար: Թարգմանությունները հիմնականում կատարվում են ռուսերենից, բայց կան սովորողներ, ում համար ավելի մատչելի է անգլերենը: Այդ սովորողների համար թարգմանության նյութ է դառնում անգլերեն փոքրածավալ նյութը:

Թարգմանությունների ընթացքում կարևորվում են բառերի, արտահայտությունների ճիշտ, դիպուկ ընտրությունը, ոճի պահպանումը, տեքստի ամբողջականությունը: Օգտագործվում են և՛՛ ռուս-հայերեն, և’ անգլերեն-հայերեն, և’ հոմանիշների բառարանները: Հիմնականում օգտվում ենք nayiri.com էլեկտրոնային բառարանների կայքից: Աշխատանքը արդյունավեը է լեզվական կառույցների յուրացման և օգտագործման համար:

Նախագծերի իրականացում

«Մենք ենք» թարգմանչական բլոգ
Գրաբար
Worlddiscoveriesblog
Մեդիադարակ
Խոհարարական բլոգ
Sport-news
Առաջարկում եմ կարդալ
Կյանքը ճապոնիայում՝ իմ աչքերով
«
Մտադարակ»
Ֆիլմադարակ
Ռադիո MSKH
Մեր աշխարհը
Մտքեր…

Մայիսի 10-13 — հեղինակային կրթական ծրագրերի ամենամյա մայիսյան հավաք