- Փոխադրիր՝ ուրիշի ուղղակի խոսքը դարձնելով անուղղակի:
Մի անգամ մեծ ձուկը փոքր ձկանն ասաց.
-Սա կարթ Է: Զգո՜ւ յշ եղիր, հանկարծ չկպչե՜ս ու չբռնե՜ս:
-Ինչո՞ւ,- զարմացավ փոքր ձուկը:
-Երկու պատճաոով,- պատասխանեց մեծը ձուկր:- Նախ՝ եթե դու կարթը բռնես, քեզ կորսան, կթաթախեն ալյուրի մեջ, կտապակեն թավայում m հետո անուշ կանեն: Երկրորդ պատճառն այն է, որ ես ինքս եմ ուզում քեզ ուտել,- բացատրեց մեծ ձուկը:
2. Ընդգծված բառակապակցություններն ածանցավոր բառերով փոխարինի´ր:
Պոչ չունեցող այսպիսի կենդանի չէի տեսել:
Իբրև հայր՝ խրատում էր ու համոզում, որ ներող լինի:
Չգիտեի, որ այդքան զորություն ունեցող հսկա ես:
Կինը վեր կացավ թոնրի մոտից, խմորը վրան ձեռքերով մի քանի հաց փաթաթեց ու տվեց ճամփորդին:
Թշնամու նման եք խոսում:
Այդտեղ որսորդները երկու ոտք ունեցող զարմանալի կենդանի են տեսել:
Եղբոր նման օգնում է ու հետևում, որ վատ բան չանես:
Երկրորդ անգամ հայտնվողը նույն ձին չէր, սրա պոչը մի քիչ երկար էր, գույնն էլ՝ մի քիչ դեղին:
Որպես մտերիմ՝ հորդորում էր, որ մի օր էլ տանը մնա:
Կապույտին տվող աչքեր ուներ:
Լրացուցիչ կրթություն
- կազմել Եղ. Չարենցի ուսումնական փաթեթը
- տեսագրել Վ. Տերյանի, Հովհ. Թումանյանի, Եղ. Չարենցի բանաստեղծություններից
- գարնանային օրագիր
- առաջարկում եմ կարդալ
- ռադիոնյութերի, տեսանյութերի ստեղծում
- ռադիոթատրոն
- գրաբարյան ընթերցումներ
- կարդում և ձայնագրվում ենք տարբեր բանաստեղծների բանաստեղծություններ
- հարցազրույցներ
- մենախոսություններ տարբեր թեմաների շուրջ
- անհատական, ընտանեկան ռադիո, տեսաֆիլմ
- շարադրել մտքերը տարբեր թեմաներով
- թարգմանություններ /ռուսերենից, անգլերենից…/
- ընթերցած նյութի վերլուծություն (ոչ միայն գեղարվեստական)
- այլ նախագծեր
2. Գործնական քերականություն — 6-րդ դասարան