IMG_0523Գրական ակումբ

Վիլյամ Սարոյան: Ամբողջ աշխարհը և բուն իսկ դրախտը
Լիլիթ Մովսիսյան: Ընտրությունների նախօրեին: Յ. Հաշեկ
Դանիել Խարմս: Պատահարներ
Լուի Արագոն: Իմ ճշմարտությունը: Գրական ակումբը ուսումնական Մառանում է: Քնարիկ
Ներսիսյանի տեսանյութը:

Զահրատ
Կարդում ենք Զահրատ
Վ. Սարոյան: Գերդաստանի խենթությունը

Ֆեյսբուքյան հրապարակումներ

Իմ ճշմարտությունը: Լուի Արագոն
Պատահարներ: Դանիել Խարմս
Ամբողջ աշխարհը և բուն իսկ դրախտը: Վ. Սարոյան
Դա ոչինչ չէ: Վիլյամ Սարոյան
Կարդում ենք  Զահրատ
Վ. Սարոյան: Գերդաստանի խենթությունը:

Մանկավարժական ակումբ՝ դեկտեմբերի 11-ին, ժամը՝ 15.30, «Տիգրան Հայրապետյան» գրադարան

Թեմա՝ «Գնահատում»
Ժամկետը՝ 3 շաբաթ

Աշխատանքային ուղղությունները.

Գնահատման միջազգային փորձը — օտար լեզվի ուսումնական կենտրոն

Աննա Մարության — Գնահատումը որպես ուսումնական գործընթացի կարևոր տարր
Քեզ Ռոբինզոն — Կրթության բարեփոխում — Թարգմանությունը՝ Մարինե Ամիրջանյանի
Յուրա Գանջալյանի թարգմանություն-ուսումնասիրությունը
Իրինա Ապոյան — Կրթությունը փոխվում է

Դպրոցներում իրականացվող նախագծերի գնահատումը

Ուսումնասիրությունը որպես գնահատում-մոնիտորինգ — Լուսինե Ալեքսանյան

Լուսինե Բուշ — Նախագծերի իրականացման եռամսյա հաշվետվություն

Շամիրամ Պողոսյան — Սեպտեմբեր-դեկտեմբեր ամիսների նախագծեր: Գնահատում:

Նառա Նիկողոսյան: Գնահատում

Նառա Նիկողոսյան — Իրականացվող նախագծերի գնահատում: Ուսումնական առաջին շրջան

Ռիմա Երեմյան — Արևմտյան դպրոցի 1-ին շրջանում իրականացված նախագծերի ամփոփում-գնահատում

Բուշ Լուսինե — Նախագծի արդյունավետության գնահատման չափանիշներ

 

Այլընտրանքային գնահատման մշակումներ — դասավանդողներ

Նունե Մովսիսյան — Գործունեության գնահատման համակարգ
Սոֆյա Այվազյան — Թողնենք գնահատումը սովորողին
Սուսան Մարկոսյան՝ հատվածներ Ջոն Թեյլոր Գատոյի «Մարիոնետների ֆաբրիկա»-ից
Տաթև Ավետիսյան — Գնահատումն ու նրա նշանակությունը 
Սուսան Մարկոսյան — Խարտոց
Գևորգ Հակոբյան — Քննություն
Մարթա Ասատրյան — Դուրս հանեք մեզ խոչընոտների լաբիրինթոսից
Սուսան Մարկոսյան — Նորից նույն թեմայով
Աշոտ Տիգրանյան — Գնահատում հանուն արդարությա՞ն, թե՞ արդար գնահատում
«Ուսումնական Ճամփորդությունների ուսումնասիրություն-գնահատում յուրաքանչյուր սովորողի համար»
Հասմիկ Ղազարյան — Գնահատումը կրթությունը կազմակերպելուն օժանդակ միջոց
Քնարիկ Ներսիսյան — Որտեղի՞ց է սկսվում ինքնագնահատումը

1-3-րդ դասարաններում աճի բնութագիր — պատասխանատու Լուսինե Փաշայան
Սովորողների գործունեության գնահատում

Երկարացված օրվա կազմակերպիչների աշխատանքի գնահատում- Արմինե Թոփչյան

Նախակրթարանի դաստիարակի աշխատանքի գնահատում-

Դաստիարակին ներկայացվող պահանջներ — Նելի Արղության

Հասարակական նախագծերի մասնակցության գնահատում յուրաքանչյուր սովորողի համար — Մարալ Կարապետյան,

Սովորողների վերաբերմունքը գնահատման մասին

Քննություններ և գնահատում — Սոֆյա Այվազյան և ընկերներ (9-րդ դասարանցիներ)
Գնահատում, թե՞ պատուհաս — Ելենա Սարգսյան և ընկերներ (10-րդ դասարանցիներ)
Քրիստինե Շահբազյան և ընկերներ (6-րդ դասարանցիներ)
Չաչանակ TV — Գնահատում (մաս1-ին)
Չաչանակ TV- Գնահատում (մաս 2-րդ)
Տաթև Աբրահամյան — Գնահատման վերաբերյալ

 

Մայրենիի ֆլեշմոբի համակարգում