Ներկայացնում եմ ուղղություններ, որոնք  կամ մինչ այս   որևէ կերպ չենք գնահատել, կամ   գնահատման մոտեցումը այլևս չի բավարարում։

  • Ուսումնական  երկրորդ և չորրորդ շրջաններ՝ ճամբարային շրջան
  • Իրականացված նախագծեր
  • Ընդհանուր պարապմունք
  • լրացուցիչ կրթություն՝ տնային աշխատանք
  • ֆիզկուլտուրա
  • տեխնոլոգիա
  • երաժշտություն
  • ընտրությամբ գործունեություն
  • կրթահամալիրում իրականացվող լրացուցիչ կրթություն
  • հանրօգուտ-հասարակական աշխատանք
  • ուսումնական ճամփորդություն
  • տարբեր մասնագետների, մշակութային գործիչների,  հետաքրքիր մարդկանց հետ հանդիպումներ, որոնք համարվում են ուսումնական պարապմունք
  • մասնակցություն կլոր սեղանների, քննարկումների