IMG_7041Սովորողների անհատական և խմբային նախագծերի ներկայացում

Հոդվածի ներկայացում. «Հետադարձ ակնարկ»:

Բացօթյա ուսումնական պարապմունք

  1. Այց կրթահամալիրի Ագարակ:
    Ի՞նչ բան է Ագարակը:
    Ի՞նչ կառուցվածք ունի Ագարակը:
    Ո՞րն է նրա անհրաժեշտությունը կրթահամալիրի կազմում
    Ո՞րն է սովորողների դերը Ագարակի կայացման գործում:
    Ի՞նչ հմտություններ է ակնկալում սովորողը ստանալ Ագարակից:
  2. Սովորողի օրագրում ներկայացնել Ագարակում տեսածը, տպավորությունները, զգացողությունները:

Մարինե Ասատրյան — Ձիարշավարանում
Շուշան Մելքոնյան — Ագարակում
Նազելի Տեր-Պետրոսյան —Ագարակում
Միլենա Մարկոսյան -Կատարյալ օր
Սուրեն Թալայան — Սովորողի օրագիր
Հարություն Չոբանյան — Սովորողի օրագիր

Հոկտեմբերի 1-15 — գրաբարի օրեր. թարգմանչաց տոն

Փոխադրություններ գրաբարից.  հատվածներ Նոր կտակարանից
Լևոն Սահակյան
Նազելի Տեր-Պետրոսյան
Արզումանյան Անգելինա
Ձայնագրություններ գրաբարյան հատվածներից
Միլենա Մարկոսյան, Էլինա Գրիգորյան
Կտակարանային հատված — Անուշ Թադևոսյան
Կտակարանային հատված — Նանոր Հովհաննիսյան

«Գրաբար»  էլ. ամսագիր

Հոկտեմբերի 24-30 «Ուսումնական աշուն» նախագիծ

Ընթերցանություն

Հոկտեմբերի 14 — Ֆլեշմոբ հայոց լեզվից

Նոյեմբերի  14-19 — Մխիթար Սեբաստացու օրեր. կրթահամալիրի տոնը

Ներկայացնել նյութ /տեսանյութ, ռադիոնյութ, պատում՝ հղումներով/

  1. Ես սեբաստացի եմ և ես այսպիսին եմ:
  • ներկայացնել սեբաստացուն բնորոշ հատկանիշերը, նրա առանձնահատկությունները
  • փաստերով ցույց տալ Ձեր գործունեությունը՝ անհատապես կամ խմբով արված /նախագծեր, նախաձեռնություններ, ստեղծած տեսաֆիլմեր և ռադիոնյութեր…/
  • Ձեր գործունեության ամբողջական ներկայացումը կարող է դառնալ սեբաստացու ձեր հաշվետվությունը
  • Արված աշխատանքը տեղադրել բլոգում:

2. Սեբաստացու օրերին հանդես գալ որևէ նախաձեռնությամբ, դրա կազմակերպմամբ /անհատական, խմբային, ընտանեկան…/: Բլոգում հրապարակել նախագիծը:3. Անել ձայնագրություններ՝ ընթերցելով գրաբար հատվածներ:

Դեկտեմբերի 26-28 — Ամանորի ուսումնական նախագծեր

Երկարաժամկետ նախագծեր

Ռադիո, ռադիո-թատրոն: Ժամկետը՝ շուրջտարյա

Այս աշխատանքն ուղղված է մայրենի խոսքի  և գրավոր, և բանավոր խոսքի  մշակմանը:  Թեմայի ընտրությունը, հարցերի կազմումը, դրանք ներկայացնելը, զրույցի բռնվելը, արագ կողմնորոշվելը, ըստ իրավիճակի՝ նոր հարցերի առաջադրումը կարևոր հմտություններ են, որոնք ձեռք է բերում սովորողը հարցազրույցներ վարելիս:

Թվային տեխնիկայով  կատարվող հաջորդ աշխատանքը բանաստեղծությունների ձայնագրությունն է, ռադիո-թատրոնը: Սա գրականությունը մարդկայնացնելու, սովորողին մոտեցնելու և կարդալու, փնտրելու, ընտրելու ցանկություն առաջացնելու միջոց է:

Սերգեյ Բոյախչյան — Եղ. Չարենց ,,Մենք, բոլորս, որ գնում ենք մենակ, տրտում,,
Տիգրան Արամյան — «Հարթագողի ճամփորդները»
 Վահան Տերյան՝ կարդում է Տիգրան Արամյանը:
Հովհաննես Թումանյան — բանաստեղծություններ
Վահան Տերյան — բանաստեղծություններ
Վահան Տերյան — բանաստեղծություններ
Վահան Տերյան -բանաստեղծություններ
Եղ Չարենց՝ Հարդագողի ճամփորդները — Մարինե Ասատրյան, Արևիկ Տատինցյան, Ռաիսա Խաչատուրովա, Անի Գևորգյան, Մարինե Մանուկյան
Եղ. Չարենց՝ Աշուն է նստել սեղանիդ,,, — Անուշ Թադևոսյան
Եղ. Չարենց՝ բանաստեղծություններ — Ռոման Բարսեղյան
Եղ. Չարենց՝ Գիշերը ամբողջ գունատ, խելագար— Ռոման Բարսեղյան
Ավ. Իսահակյան՝ Արագածին — Անուշ Թադևոսյան
Հովհ. Թումանյան — Սերգեյ Բոյախչյանն ու քույրիկը
Եղ. Չարենց — Նազելի Տեր-Պետրոսյան
Եղ. Չարենց՝ Հեռացումի խոսքեր —  Մանասյան Կարինե
Եղ. Չարենց — Նանոր Հովհաննիսյան
Եղ, Չարենց — Նանոր Հովհաննիսյան
Վահան Տերյան — Նանոր Հովհաննիսյան
Եղ. Չարենց-Նավզիկե -Մարինե Ասատրյան, Մարինե Մանուկյան, Անի Գևորգյան, Արևիկ Տատինցյան, Ռաիսա Խաչատուրովա
Եղ. Չարենց «Շամիրամ» — Աշոտ Հակոբյան

Ընթերցանություն: Ժամկետը՝ շուրջտարյա

Բացի փոքր արձակից՝ նովել, փոքրիկ պատմվածք, առակ, զրույց, բանաստեղծություններից, որոնց  ընթերցանությունը և վերլուծությունը հիմնակամում իրականացվում է դասարանում՝ որպես ուսուցողական նյութ, կարևորվում է նաև գեղարվեստական ծավալուն ստեղծագործությունների՝ ծավալուն պատմվածքների, վեպերի, վիպակների ընթերցանությունը: Այսպիսի ընթերցանությունը՝ որպես լրացուցիչ կրթություն, հանձնարարվում է ինչպես ամառային, աշնանային, գարնանային արձակուրդների ժամանակ, այնպես էլ ուսումնական տարվա ընթացքում՝ որոշակի ժամկետում՝ կախված ստողծագործության ծավալից: Ստեծագործությունների քննարկումը կատարվում է և տարբեր հարցերի ու առաջադրանքների միջոցով, և առցանց քննարկման, և բանավոր քննարկումնեի միջոցով:
Սովորողները կարդում են նաև իրենց նախաձեռնությամբ, իրենց ընտրած գրականությունը

Ամառային ընթերցանություն
Արևիկ Տատինցյան — Ամառային ընթերցանություն
Միլենա Մարկոսյան
Նազելի Տեր-Պետրոսյան
Յուրի Դանիելյան

Թարգմանություն: Ժամկետը՝ շուրջտարյա

Թարգմանությունները լեզվի ուսուցման, խոսքի մշակման կարևոր մասն են կազմում: Դրանք հիմնականում փոքրիկ առակներ են, որոնց թարգմանությունները մշակելուց հետո օգտագործում ենք նաև որպես գրական  նյութ՝ վերլուծությունների համար: Թարգմանությունները հիմնականում կատարվում են ռուսերենից, բայց կան սովորողներ, ում համար ավելի մատչելի է անգլերենը: Այդ սովորողների համար թարգմանության նյութ է դառնում անգլերեն փոքրածավալ նյութը:

Թարգմանությունների ընթացքում կարևորվում են բառերի, արտահայտությունների ճիշտ, դիպուկ ընտրությունը, ոճի պահպանումը, տեքստի ամբողջականությունը: Օգտագործվում են և՛՛ ռուս-հայերեն, և’ անգլերեն-հայերեն, և’ հոմանիշների բառարանները: Հիմնականում օգտվում ենք nayiri.com էլեկտրոնային բառարանների կայքից: Աշխատանքը արդյունավեը է լեզվական կառույցների յուրացման և օգտագործման համար:

Այս առաջադրանքների համար օգտագործվում է  հետևյալ կայքը՝ притчи

Թարգմանությունները տես «Մենք ենք» թարգմանչական բլոգում:

Բլոգային անցուդարձ: Ժամկետը՝ շուրջտարյա

Սրանք այն աշխատանքներն են, որոնք ընտրվում են սովորողների բլոգային հրապարակումներից: Բլոգը այն տարածքն է, որտեղ սովորողը հրապարակում է իր խոհերը, վերլուծությունները, պատումները, այլ նյութեր:
Սովորողի օրագիր- Նազելի Տեր-Պետրոսյան
Ցեխոտ, բայց հաճելի — Միլենա Մարկոսյան
Մենք բոլորս երազողներ ենք -Դիանա Մինդելի
Էլի կբացվի առավոտը — Եվա Բերբերյան
Պատը — Արևիկ Տատինցյան
Դու ժպտացիր, և ամեն ինչ փոխվեց — Աննա Ստեփանյան
Սե՞ր է, թե՞ ուրիշ մի բան՝ Եվա Բերբերյան
Ուզում եմ կանգնեցնել ժամանակը՝ Դիանա Մինդելի
Ուզում եմ — Անգելինա Արզումանյան
Դու ես քո հույսը — Անգելինա Արզումանյան
«Տիեզերք». Նանոր Հովհաննիսյան
«Սպասում ենք, սպասում». Անգելինա Արզումանյան
Ազատության թևերը՝ Եվա Բերբերյան
Ժպտա՝ Անգելինա Արզումանյան
Բայց ճանապարհս շարունակվում է՝ Աննա Ստեփանյան
Թողեք՝ ես ընտրեմ թեման՝ Եվա Բերբերյան
Ինչ-որ տեղ, ինչ-որ բան սխալ է՝ Կարինե Մանասյան 

«Մտադարակ» էլ. ամսագիր

Առցանց քննարկումներ

Գրավոր խոսքի մշակմանն ոուղղված նախագիծ է: Սովորողները ծանոթանում են միմյանց մտքերին, քննարկում են  ներկայացված նյութը, արտահայտում են իրենց կարծիքը տարբեր երևույթների մասին: Բաց, առցանց քննարկումներն օգնում են կարդալու դիմացինի կարծիքը, ծանոթանալու նույն երևույթին վերաբերող տարբեր կարծիքների հետ, փաստարկված համաձայնել կամ հայտնել անհամաձայնությունը: Հնարավորություն են ստանում նաև տեսնելու ընկերների վրիպումները: Սա հետաքրքրություն է առաջացնում, ազդակ՝ ավելի ուշաիր կարդալու, առավել ուշադիր լինելու նաև սեփական խոսքի նկատմամբ:

Ընտանեկան նախագծեր

Ընտանեկան նախագծերը նախատեսվում են սովորողի, ծնողների, ընտանիքի այլ անդամների համատեղ աշխատանքի համար: Այս նախագծերը սովորողների համար հետաքրքիր են, ինչպես նաև փորձ է ծնողներին ներառելու կրթական գործընթացում

Յուրի Դանիելյան և ընտանիք: Եղ. Չարենց