Դասընթացի ժամանակացույցը՝ շուրջտարյա
Աշխատանքի կատարման ժամանակահատվածը՝ մեկ շաբաթ
Մասնակիցները՝ դաստիարակ-դասվարներ
Պարապմունքի ձևը՝ հեռավար-առցանց-անհատական և խմբային
Նպատակը՝ մայրենի լեզվի գործնական կիրառման ընթացքում բարելավել մայրենիի ընդհանուր գրագիտությունը՝ մտքերը հստակ, հասկանալի, գրագետ շարադրելու հմտությունները
Խնդիրները՝
- ընթերցել-ծանոթանալ մանկավարժական հոդվածների հետ, այլ մանկավարժների դիտարկումների, հայացքների հետ
- գրել-պատմել սեփական դիտարկումները տարբեր մանկավարժական խնդիրների, առաջացած մասին
- քննարկել գրառումները՝ անհատական-խմբային առցանց միջավայրում
Դասընթացի իրականացման նկարագրությունը
Նախօրոք ընտրվում և աշխատանքային խմբին է ուղարկվում մանկավարժական հոդվածը։
Դասընթացի մասնակիցը ուղարկում է հետևյալ առաջադրանքների պատասխանները․
- Ընթերցել հոդվածը։
- Գրել՝ ինչ մանկավարժական մոտեցումներ կային, որոնք ձեզ հետաքրքեցին։
- Ի»նչ համանման դիտարկումներ կարող եք ներկայացնել ձեր մանկավարժական փորձից։
Ներկայացված աշխատանքի լեզվական բացթողումները, ուղղումները, բացատրությունները կատարվում են անհատապես, մանկավարժական քննարկումները՝ խմբով։
Աշխատանքը հրապարակվում է մասնակցի բլոգում։