Վերապատրաստվողներ՝ դասավանդողներ
Ժամաքանակը՝ 10 ժամ,
Կրեդիտների քանակը՝ 1 կրեդիտ
Վերապատրաստման նպատակը
Վերապատրաստման նպատակն է ծանոթացնել ժողովրդավարական կարողունակությունների հիմնական բաղադրիչներին, որոնք անհրաժեշտ են ժողովրդավարական հասարակարգում պատասխանատու, նախաձեռնող, արժանապատիվ, ինքնակրթությամբ զբաղվող, վերլուծական և քննադատական միտք ունեցող ժողովրդավարական հասարակություն կերտող անհատ-քաղաքացի ձևավորելու համար։
Վերապատրաստման խնդիրները
Կարողունակությունների հիմնական բաղադրիչների բովանդակության յուրացում տեսական նյութի և գործնական գործունեության միջոցով։
Այդ բաղադրիչներն են․
- արժեքներ,
- վերաբերմունք,
- հմտություններ,
- գիտելիք և քննադատական վերաբերմունք։
Վերապատրաստման քայլերը․
- Ծանոթացում վերապատրաստման ծրագրին։
- Տեսական նյութի ուսումնասիրություն, քննարկում։
- Մանկավարժական հոդվածների ընթերցում, վերլուծություն, քննարկում
- Վերջնարդյունքների ինքնաստուգում։
Բովանդակությունը
Թեմա 1. Ժողովրդավարական մշակույթի կարողունակությունների «դիրքորոշում» և «արժեք» բաղադրիչները: — 4 ժամ
ա) Դիքորոշում և արժեքներ
- քաղաքացիական դիրքորոշում
- ժողովրդավարական տարբեր հարցերի մասին հստակ դիրքորոշում
- Ժողովրդավարական մշակույթ,
- ժողովրդավարություն,
- մարդկային արժանապատվություն և մարդու իրավունքներ,
- մշակութային բազմազանություն,
- իրավունքի գերակայություն,
- օրենքի գերակայություն, արդարադատություն,
- հավասարություն,
- արդարություն։
Վերաբերմունք
- Անկանխակալ վերաբերմունք այլ մշակույթների, համոզմունքների, աշխարհայացքների և սովորույթների նկատմամբ
- Հարգանք
- Քաղաքացիական մտածողություն
- Պատասխանատվություն
- Ինքնակառավարման արդյունավետություն
- Հանդուրժողականություն
2. Թեման 2. Ուսումնական գործընթացում վերաբերմունքի և արժեքների ձևավորման
հիմունքները- 6 ժամ
- Հանրակրթական չափորոշչում ձևակերպված արժեհամակարգ
- Հասարակական նախագծեր. հանրօգուտ աշխատանք
- Քաղաքացիական նախաձեռնություններ
- Համագործակցային նախագծեր
- Անհատական կամ խմբային նախագծեր
- Իզմիր, Ստամբուլ, Թբիլիսի, Փարիզ համագործակցային նախագծեր
- Խաղարկային դատարան
- Քննարկումներ։ Բանավեճի ակումբ
- Ապրումակցում։ Ներառական կրթություն
Վերապատրաստման վերջնարդյունքները
1) Ուսուցիչը կիմանա՝
- ժողովրդավարական մշակույթի կարողունակությունները,
- ժողովրդավարական մշակույթի կարողունակությունների «դիրքորոշում» և «արժեք» բաղադրիչները,
- Հանրակրթության պետական չափորոշչով սահմանված սովորողների դիրքորոշումների և արժեքների ձևավորմանն ուղղված վերջնարդյունքներն ըստ դպրոցի աստիճանների:
2) Ուսուցիչը կկարողանա՝
- ուսումնական գործընթացում իրական գործունեության միջոցով, ամենօրյա աշխատանքով սովորողի համար միջավայր, պայմաններ ստեղծել իրականացնելու «արժեքներ», «վերաբերմունք» հասկացություններին համապատասխան գործունեություն
- սեփական վարքով, դիտարկումներով, վերլուծություններով օրինակ ծառայել սովորողներին ժողովրդավարական մշակույթի կարողունակությունների հիմնավոր ընկալման համար
- ժողովրդավարական մշակույթի արժեքների և վերաբերմունքի բաղադրիչները կիրառել առարկան ուսուցանելիս, ուսումնական նյութեր և նախագծեր կազմելիս արժևորել և գիտակցել ժողովրդավարական մշակույթի ձևավորման արժեքների դերը , արժեքն ու գիտակցումը փոխանցել սովորողին
- նպաստել իրավահավասարության, մարդասիրության և արդարության մթնոլորտի ձևավորմանը ուսումնական գործունեության ընթացքում։